Zaburzenia Płynności mowy Edycja IV
Prezentacja: Mówię To, Co myślę
Prezentacja: I say what i think
Prezentacja: Palin PCI – Terapia interakcyjna
Poster: Palin PCI – Terapia interakcyjna rodzic – dziecko
Poster: Wspieranie rodziców dzieci z zaburzeniami płynności mowy w praktyce logopedycznej
Prezentacja: Wspieranie rodziców dzieci z zaburzeniami płynności mowy w praktyce logopedycznej
Poster: Terapia Akceptacji i Zaangażowania (terapia ACT)
Prezentacja: Terapia Akceptacji i Zaangażowania (terapia ACT)
Poster: Acceptance and commitent therapy
Prezentacja: Acceptance and commitment therapy
Prezentacja Wykorzystanie programu Kids’ Skills – DAM RADĘ!
Prezentacja: The use of Ben Furman’s Kids’ Skills in the therapy.
Prezentacja: Wspieranie dziecka jąkającego się w grupie przedszkolnej
Poster: Supporting a child who stutters in a kindergarten group
Prezentacja: Supporting a child who stutters in kindergarten group
Poster: Wspieranie dziecka jąkającego się w grupie przedszkolnej
Prezentacja: Kształtowanie właściwych postaw wobec dzieci jąkających się w środowisku edukacyjnym
Poster: Kształtowanie właściwych postaw wobec dzieci jąkających się w środowisku edukacyjnym
Poster: Forming appropriate attitudes toward children who stutter in educational settings
Prezentacja: Forming appropriate attitudes toward children who stutter in educational settings
Prezentacja: Jak (Nie)Działać – Rówieśnicze wsparcie dzieci jąkających się
Poster: Jak(Nie)Działać – Rówieśnicze wsparcie dzieci jąkających się – Warsztaty Online
Poster: Nastolatek z jąkaniem – Studium przypadku na tle modelu ICF
Prezentacja: Nastolatek z jąkaniem – Studium przypadku na tle modelu ICF
Prezentacja: Teenager who stutters – a case study based on the icf model
Poster: Teenager whit stuttering – a case study based on ICF model
Prezentacja: Postawy społeczne nauczycieli oraz uczniów szkół polskich wobec niepłynności mowy
Poster: Postawy społeczne nauczycieli oraz uczniów szkół polskich wobec niepłynności mowy
Zaburzenia Płynności mowy Edycja I – III
Prezentacja: Asertywność – komunikat UFO
Prezentacja: Mobbing – dla uczniów z jąkaniem oraz ich kolegów
Prezentacja: O jąkaniu – wyniki ankiety
Prezentacja: Słynne osoby jąkające się
Prezentacja: Inny nie znaczy gorszy
Prezentacja: Śmiech w terapii jąkania
Prezentacja: Zmiana postaw
Prezentacja: Ja i moja wartość
Prezentacja: Stawanie się skutecznym logopedą specjalizującym się w zaburzeniach płynności mowy
Handout: Giełkot – (bez)ładny labirynt dr Florence L. Myers
Handout: Łagodzenie wyzwań, z którymi zmagają się jąkające się dzieci w wieku szkolnym dr Isabella K. Reichel
Handout: Badanie postaw związanych z mówieniem na różnych etapach życia. Implikacje terapeutyczne dr Martine Vanryckeghem
Handout: Wielowymiarowa, oparta na dowodach diagnoza prowadząca do wielopłaszczyznowej terapii dr Martine Vanryckeghem
Poster: Early Intervention in Stuttering from the Parent’s Perspective: Findings from International Comparative Surveys
Poster: Sytuacja dorosłych zmagających się z jąkaniem
Poster: Trening umiejętności interpersonalnych w terapii zaburzeń płynności mowy
Poster: State of suttering intervention practices in Lebanon
Poster: Cluttering: german logopedics – what do german practitioners and clinicans thing about cluttering?
Poster: Mindfulness a terapia zaburzeń płynności mowy u dzieci
Poster: Metoda wystukiwania sylab – założenia i skuteczność
Poster: Rola grup samopomocowych w redukcji logofobii u osób jąkających się
Poster: Sytuacja szkolna dzieci jąkających się – badania porównawcze dzieci polskich i kanadyjskich
Poster: Zastosowanie modelu ICF w diagnozowaniu jąkania
Poster: Zastosowanie techniki Appoggio w pracy terapeutycznej z osobami jąkającymi się
Poster: Jąkanie u dziecka z wadą wymowy studium przypadku
Poster: Narzędzie do diagnozowania jąkania się u osób dorosłych: założenia, postęp prac i wstępne wyniki badań
Poster: Terapia jąkania małego dziecka z wykorzystaniem Lidcombe Program